2011. szeptember 23., péntek

Garbós body 74 nagyon szép! - Jelenlegi ára: 380 Ft

Igazán könnyű ráadni a babára, bár én is tartottam ettől, mikor vettem, de ne aggódj, kikapcsolod a patentos és szuper öltöztetni. Ha kiviszed a hideg őszi, vagy jeges téli időben, nem fúj be  a nyakához a hideg, ezért imádtam annyira! ajnos nem sokat tudtuk használni, mert kinőttük. A színe talán sötét téglavörös, nem tudom, mit írjak rá.. a képek nem adják vissza az igazi színét. Nagyon különlegess darab!!!
NÉZD MEG! Nagyon megéri!!!
Állatszőr-, és dohányfüstmentes lakásból származó ruhák, babás mosószerrel mosva.
Személyes átvétel:
Újpesten, vagy Közvágóhíd, Boráros tér, Nagykörút, 3-as metró megállói (főképp Ferenc krt-Újpest Kp. közt, de rugalmas vagyok), 14-es villamos megállói (főképp Lehel tértől Újpest Kp. ig), Lurdy, 1-es villamos vonala Lágymányosi híd-Árpád híd pesti hídfő közt. A személyes átvételről érdeklődj leütés előtt, ha nem szerepel a helyszín a felsoroltak közt, hátha meg tudjuk oldani.
Szívesen postázom is előreutalás után, a magyar posta aktuális díjszabása szerint. Pontos postai díj: leütés és csomagolás után.
Kérdezz bátran!


Jelenlegi ára: 380 Ft

Az aukció vége: 2011-10-05 07:17
. Garbós body 74 nagyon szép! - Jelenlegi ára: 380 Ft