2011. október 27., csütörtök

President Jackson CB Rádió - Jelenlegi ára: 32 000 Ft

Eladó a képeken látható President Jackson Cb rádió. A Cb kijelző LED világítású (kék). Főbb jellemzői: AM, FM, USB, LSB 40 csatorna x A, B, C, D, E, F. Alpha csatornák, +10 KHz. Kimenő teljesítmény ca.: 35 WATT. Belsőtáp.
A rádió a mai napig használatban volt, tehát teljesen működőképes. Én megörököltem egy Grant-ot ezért nincs szükségem rá.
Aki Cb-zet valaha az tudja hogy mivel egy Jacksonra licitál, ezért az a hőmérséklet ingadozásra minimálisan elcsúszik. Ez ennél a rádiónál sincs másképp, ettől még minden nap rengeteg hasznos infót adtam-vettem vele. A csúszkálást napi 2-3szor kellett korrigálnom a FINE potival
Tartozékai: 1db 3hetes MIDLAND mike, 1db tartó.
A Cb-t az én autómban ki lehet próbálni, mivel az én autómban 1, 3 az SWR. ( Jackson Cb 1, 8-as SWR fölött=végfok csere!! )



Jelenlegi ára: 32 000 Ft

Az aukció vége: 2011-10-13 12:16
. President Jackson CB Rádió - Jelenlegi ára: 32 000 Ft