2011. december 22., csütörtök

TANKÖNYV VÁSÁR! Nézz be! - Jelenlegi ára: 300 Ft


Kedves Vásárlóm!
Mielőtt licitálsz a termékeimre kérlek olvasd el az alábbiakat!
1. A Teszvesz-en a saját megúnt, kinőtt, fölöslegessé vált HASZNÁLT dolgaimat bocsájtom árverésre,
de Vannak új termékek is az oldalamon!
2. Ha valamit 1 Ft-ról indítok azt nem véletelenül adom annyiért, használtabb esetleg bolyhos kopott állapotúak,
de van, hogy csak gyorsan szabadulni akarok tőle!
3. A használt termékek között is vannak, jobb és rosszabb állapotban lévő dolgok, ezt általában az ár tükrözi,
de egyik sincs olyan állapotban, hogy ne lehetne tovább használni őket!
4. Ha túl nagyok az igényeid, ajándékba ne vegyél használt terméket,
mert utólag nem akarom hallgatni, hogy ilyen olyan hibája van és nem tudtad ajándékba elvinni.
(jártam már nem egyszer így)
5. Ha tökéletesen makulátlan és hibátlan terméket akarsz akkor ajánlom az ÚJ termékeket.
Ez nam ezt jelenti hogy rossz állapotúak amiket én árulok, de van aki használt címszó alatt tökéletesre vágyik
és ha meglát a ruhán egy kis bolyhot vagy egy kilógó szálat egyből küldi a reklamáló üzenetet!
6. A használt termékeim  között vannak olyan is amik szinte teljesen újak, 1-2 alkalommal viseltek,
de használtként tünteme fel mivel már hordva volt.
7. A megynert termékeket főleg újságpapírba csomagolom be, ha kisebb vagy 1 db terméket veszel
ami belefér borítékba akkor abba küldöm.
Nem számolok fel csomagolási díjat mint ahogy azt nagyon sokan teszik, pedig a boríték és a ragasztó is pénzbe kerül!
8. Nem szoktam több postaköltséget kérni mint amennyibe kerül!
Csomagolás után ráteszem a mérlegre és annak megfelelően adom meg a díjat.
1-2 alkalommal előfordult már, mikor nagyon a határon volt valaminek a súlya, az én mérlegem szerint már újabb kategóriába kerütlt,
a postán viszont olcsóbban vették fel. Technika hibák bele csúszhatnak, egyébként nem szoktam nyerészkedni postaköltségen!!!
9. Ha valaminek nagyobb hibája van, foltos, szakadt, hiányos azt feltüntetem, de azt nem fogom megszámolni, hogy hány szál van kibolyhosodva
pl egy adott ruhán( egyesek ezt is elvárnák).
10. Ha megnyertél egy terméket, automatikusan megy egy üzenet amiben BENNE VAN a számlaszámom ahova utalni kell!
Ennek ellenére nagyon sokan kérik, hogy küldjek számlaszámot!
Kicsit figyelmesebbnek kellene lenni!
11. Postaköltséget nem szoktam kiírni a terméklapra, mivel a csomagoláson nagyon sok múlik!
Ha megvettél valamit, írd meg milyen módon szeretnéd hogy postára adjam (sima, ajánlott, stb) és lemérem,
ne csak annyit írj hogy postaköltséget kérsz, mert van rengeteg lehetőség, ne kelljen már mindent kiszámolni!
Egyszerűbb ha megírod hogyan kéred és én annak az árát adom meg!
12. Személyes átvételre van lehetőség! Ha nagyobb értékben vásárol akkor Salgótarján városközpontban van rá lehetőség átvenni,
vioszont ha csak 1ft-os dolgokat veszel, vagy több dolgot de nagyon olcsón, akkor gyere el érte személyesen,
mert a buszjegy, benzin nekem is pénzbe kerül!
13. És legvégül ha megkaptad a terméket ÉRTÉKELJ!
Köszönöm mindenki megértését!
Sajnos muszály vagyok ezt kiírni, mert mostanában nagyon sok problémám akad a vásárlókkal!
A saját oldalamat meg szerintem nagyon kevesen olvassák el vásárlás előtt!
Akiknek ez nem tetszik, az ne is vásároljon tőlem!



Jelenlegi ára: 300 Ft

Az aukció vége: 2011-12-14 13:14
. TANKÖNYV VÁSÁR! Nézz be! - Jelenlegi ára: 300 Ft